Vereniging

SV Nucleus is de studievereniging van “Biologisch en Medisch Laboratoriumonderzoek” en “Chemie” op Hogeschool Leiden. Het is nog een relatief jonge vereniging die in 2014 opgericht is. Er is elke derde donderdag van de maand een borrel in Breehuys 16 en er is elke maand minstens een recreatieve en een educatieve activiteit. Dit kan het bestuur natuurlijk niet alleen onderhouden. Daarom heeft onze vereniging ruim een dozijn commissies. Heb je interesse om je aan te melden voor een commissie of wil je meer informatie over een commissie? Klik dan hier voor het overzicht van onze commissies.

Voor algemene vragen kun je bij ons terecht via onze mail info@svnucleus.nl. Als je je wil inschrijven kan dat met het inschrijfformulier.