Studievereniging Nucleus EL CID 2022

Nucleus, de kern van je opleiding.

Jouw studentenleven begint deze zomer, wil jij er alles uithalen wat er in zit? Lees dan vooral verder.

Ontdek het fantasische leven dat Leiden je te bieden heeft tijdens de EL CID week deze zomer. Volg ons op instagram om op te hoogte te blijven wat SV Nucleus biedt tijdens de EL CID week, of bezoek ons ticketsysteem voor meer informatie. Natuurlijk kan je nog veel meer over de vereniging op deze website vinden.

Historie

Studievereniging Nucleus is opgericht in 2014, afgelopen jaren is zij uitgegroeid tot de grootste en een van de actiefste verenigingen van Hogeschool Leiden.

De vereniging telt ruim 550 leden, met genoeg mogelijkheden om jezelf te ontplooien in een van haar commissies. Help jij ons naar de 600 leden?

Meer lezen? Dit kan op de Besturen & Historie pagina.

Inschrijven

Inschrijven bij de vereniging kan door op de knop hieronder te klikken en het inschrijfformulier in te vullen. Goed om te weten: buiten de jaarlijkste contributie van €10,- zijn er geen verplichtingen. Wij hebben geen ontgroening of verplichte kennismakingstijd (KMT). Verder hebben we een keigezellig eerstejaarsweekend, waar je andere eerstejaars en de vereniging kan leren kennen!